10 רעיונות למסיבת רווקות מהסרטים

לופט למסיבת רווקות

האירוע האהוב והמרגש ביותר של כל כלה בדרך לחופה – מסיבת רווקות מושלמת, בדיוק כמו שחלמה בילדות. ההזדמנות האחרונה לחגיגה פרועה וחסרת מעצורים כרווקה, שחרור מהכל הלחץ והעומד שהצטבר לקראת החתונה ויום כיף בלתי נשכח עם כל החברות הטובות. בין אם את כלה, שותפה פעילה בהכנות או החברה הכי טובה שאחראית על מסיבת הרווקות, כדי לתכנן את האירוע הזה, תצטרכי להיעזר בהמון סבלנות, יצירתיות והקפדה על כל הפרטים הקטנים.

כדי להקל עליך במטלה, קבלי מאיתנו 10 רעיונות מקוריים ויצירתיים לאירוע הרווקות המושלם:

  • מסיבת רווקות על יאכטה – המסיבה שכולן ידברו עליה
    מסיבה פרטית בלב ים, אלכוהול, מוסיקה וכל החברות הכי טובות. ארגני ושרייני יאכטה בהתאם לכמות המוזמנות, התארגני על ארוחת קלה או טייק אווי שתקחו אתכן לים (ניתן לבדוק אפשרות ארוחה המוצעת בעת השכרת היאכטה) ושתייה שמספיקה לכולן. בחרי את סוג המסיבה לפי שעות ההפלגה: מסיבת קוקטיילים וריקודים בהפלגה בשעות היום המאפשרת שחייה בים הפתוח או מסיבת ערב רועשת המשלבת ארוחת ערב מלאה. זכרי לבדוק את תנאי מזג האוויר בסמוך ליום האירוע – הימנעו לצאת לים בתנאי גשם ורוח.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    למסיבה שתזכרו גם אחרי החתונה – יש להקפיד על מיתוג וסלוגן המסיבה בקישוטים, אביזרים לצילומים ואף בגדי ים עם הדפס מיוחד שבהחלט יכולים לפתור את בעיית המתנות לכלה ולאורחות המוזמנות.
  • מסיבת בריכה – אירוע רווקות קיצי במיוחד
    הפכי את מסיבת הרווקות לאירוע של הקיץ (כמובן אם האירוע מתוכנן לימי השנה הקיציים או בעונת מעבר נעימה). התחילי את התכנונים ממציאת המקום המושלם (המלצה שלנו – וילה עם בריכה שתוכלו לשכור לכמה שעות, יום או אף סופ״ש חגיגות שלם), תכנני את האוכל (בופה מתוקים, כיבוד קל, ארוחת בריאות מזינה או ברביקיו) וכמובן את השתייה וסוג המשקאות (ניתן גם להזמין ברמן מקצועי למסיבת קוקטיילים מטורפת בבריכה), קשטי את המקום באביזרים ממותגים ואל תשכחי להרים לכלה!

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    הזמיני מראש בגד ים לבן (מתנה לכלה) ובגדי ים צבעוניים שונים או תואמים לכל החברות – ואל תשכחו להצטלם!
  • מסיבת רווקות רועשת בלופט – לחגוג עד אור הבוקר
    הפתרון המושלם למי שאוהבת חגיגות גדולות ורועשות. חגיגת מסיבת רווקות בלופט הוכיחה את עצמה כמקום המתאים ביותר למספר גדול של מוזמנות ולחגיגות מקפיצות עד אור הבוקר, ללא הגבלת רעש ומרחב ומגוון אפשרויות העומדות לפניכן (פינות צילום מיוחדות, מכונת קריוקי, מנגל ועוד). הזמיני את כל החברות לאירוע אחרון כרווקה, תכנני ארוחת ערב או כיבוד קל (ניתן להזמין את השף האהוב או ארוחה מהמסעדה הקרובה – מטבח מאובזר במקום עומד לרשותכן), הזמיני את ה DJ הכי תותח בעיר וצאי לרקוד!

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    אירוע רווקות בלופט משתלב בקלות עם כל נושא מסיבה שתבחרי (לדוגמה מסיבת הוואי, דיסקו או שנות ה80׳), נשאר לך רק להוסיף קישוטים ואביזרים, להגדיר קוד לבוש ולהתאים את האוכל.
  • אירוע רווקות כמו פעם – זמן איכות עם החברות הטובות
    אירוע קלאסי מפעם זה כל מה שצריך לפני ההכנות האחרונות ליום הגדול והחתונה הרועשת. אם תכננת על מסיבת רווקות מצומצמת בלבד הכוללת ארוחת ערב, ריקודים, תחרויות ומשחקים משעשעים ברחבה וטקס חלוקת מתנות לכלה – בלופט שלנו הממוקם בירושלים תמצאי את כל מה שצריך. מטבחון מאובזר, פינת מנגל, רחבת ריקודים עם מערכת הגברה מקצועית, מכונת קריוקי וכל מה שנחוץ כדי להגשים את הפנטזיות של הכלה.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    תכנני היטב את מה שתעשו במהלך הערב: הכיני מראש משחקי חברה, שאלון על החתן והכלה או שלבי עם ״הופעת אורח״ של סטייליסטית, הסטנדאפיסט האהוב, מנחה לזוגיות או כל תחום אחר שמעניין אתכן.
  • בוק צילומים – אירוע רווקות שבטוח תזכרו
    מה יכול להיות טוב יותר לאירוע רווקות שתזכרו במיוחד מיום צילומים ביחד? אירוע רווקות שייזכר לא רק בזכרון אלא גם בתמונות מקצועיות.

    חגיגת רווקות באירוע צילומים בחוץ לא מחייבת הכנה לוגיסטית קשה מראש. לאחר שתבחרי את הצלם המתאים שאיתו כולן ירגישו בנוח, תחליטי על מיקום (יער, חוף ים, מדבר, טיילת או פינה קלאסית בעיר העתיקה), דאגי ללוקים ותזכרי לקנות כמה בקבוקי שמפנייה לדרך!

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב עם סדנת איפור מקצועי לפני הצילומים, גם חוויה חברתית, מעשירה מעניינת וגם הכנה מושלמת להפוך לכוכבות על הסט!

    מסיבת רווקות בירושלים - צילומים

  • יום כיף בספא – מסיבת רווקות קלאסית
    אלטרנטיבה קלאסית מושלמת עבור כלה שמעדיפה פינוק לגוף ולנשמה על פני אירוע רועש ומעייף לפני היום הגדול. הזמיני יום במכון ספא או בבית המלון הקרוב, שרייני מראש טיפולי פנים, עיסוי, חמאם טורקי, עטיפת גוף או כל טיפול אחר, שלבו עם מניקור, פדיקור ואף סדנת טיפוח (שתחסוך בהכנות ליום הגדול!). דאגי לכיבוד קל, תה צמחים מרגיע או פירות טריים להשלמת האווירה והחוויה.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    הזמיני חלוק ספא מיוחד עבור הכלה וחלוקים שונים או תואמים מיוחדים עבור האורחות והחברות.

    מסיבת רווקות בספא

  • ריטריט יוגה – חגיגת רווקות שונה
    הדרך המקורית והטובה לשחרר את הכלה מכל ההכנות, התכנונים והלחצים לפני החתונה. שרייני מקום בסטודיו הקרוב האהוב עליכן או הזמיני מנחה יוגה מקצועי לשיעור ביער, בחוף הים או במדבר. לאחר החלק הפעיל של היום, התארגני על כיבוד קל או ארוחת בריאות שלמה להמשך החגיגה עם כל החברות הטובות.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    יש לתאם עם המנחה את אופי האימון לרמת קושי מתאימה עבור כל המוזמנות, חשוב שלא יהיה קשה מדי (שהכלה תצליח לקום להמשך התכנונים וטירוף החתונה למחרת בבוקר!).
  • מסיבת רווקות טעימה – סדנת בישול
    אוהבות לבשל, לטעום מאכלים חדשים וללמוד את סודות הבישול והאפייה? הפכי את מסיבת הרווקות לאירוע הטעים של השנה! ניתן לתאם סדנת בישול וטעימות בהנחיית שף שמתמחה במטבח המועדף עליכן (מרוקאי, איטלקי, מזרח תיכוני וכו׳) והפכו את חגיגת הרווקות לחוויה חברתית, לימודית ומעשירה במיוחד, באווירת מטבח קלילה ומצחיקה.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    לאחר הסדנה, ערכי שולחן מכל המטעמים – יש לארגן ולתאם זאת מראש מול מארגני הסדנה!
  • בראנץ׳ רווקות – הטרנד הבא של חגיגת הרווקות
    שילוב מושלם בין ארוחת בוקר וצהריים הפך לרעיון פופולרי לאירועי רווקות אופנתיים. הזדמנות נהדרת לחגוג ביחד באווירה כיפית בכל מקום שתבחרי – החל מבראנץ׳ במרפסת או פיקניק בחוף הים. הפכי את הבראנץ׳ לאירוע רווקות שמצטלם טוב לאינסטגרם: דאגי לאווירה מתאימה (מפת שולחן או מחצלת פיקניק כלי אוכל מתאימים לאירועים ולא ״כבדים״ מדי), אביזרים ממותגים שמצטלמים נהדר (מקלות סלפי חתן וכלה ועוד) וכמובן אוכל ושתייה לפי העדפות הכלה (ניתן למצוא מגוון מתכונים ומאכלים לבראנץ׳ מכל הסוגים). ניתן לשלב בראנץ׳ עם סדנת יוגה או סדנת צחוק לשחרור האווירה והלחץ שלפני יום החתונה הגדול.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    אירוע רווקות מיוחד מחייב מזכרת ממותגת לכל אורחות האירוע – מחולצת טריקו או כובע ועד כוסות יין או משקפי שמש, כל דבר שניתן למתג בהאשטאג או בסלוגן הייחודי של המסיבה.
  • רווקות לאוהבות טיולים – סיור קולינרי
    מסיבת רווקות הדורשת מינימום השקעת זמן ותכנון ומקסימום הנאה!

    ארגני יום שכולו שכרון חושים בלתי נגמר: חפשי סיור קולינרי עם מדריך צמוד, שילווה אתכן לאורך היום בלוקיישן המועדף (ירושלים – העיר העתיקה והשוק, תל אביב יפו – נווה צדק, שוק הדגים בעכו ועוד). המדריך ידאג להביא אתכן לפנינות האוכל המוסתרות ברחבי העיר הגדולה, תוך סיור מעשיר, מעניין וציורי במיוחד. הוסיפו גם אלמנט אלכוהולי בסיור – צאו לגלות את המשקאות הכי מיוחדים וייחודיותם!

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב עם יום צילומים – הזמיני את הצלם להצטרף ליום הסיור!