8 רעיונות לחגיגת בת מצווה מושלמת

מסיבת בת מצווה
מזל טוב! ממש בקרוב הילדה שלכם תהפוך לנערה מתבגרת!

כבר עברתם את שלב ההלם הראשוני שתוקף כל הורה בהגיעו של ילדיהם לגיל המצוות ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתכנן את אירוע בת המצווה המושלם.

על מנת לתכנן בת מצווה בלתי נשכחת, יש להתחיל להתכונן מבעוד מועד: להגדיר תקציב לאירוע, לבחור את מקום החגיגה והקונספט, כמות האורחים (האם מזמינים רק את החברים או משלבים גם את בני המשפחה המבוגרים?), הפעילויות והמשחקים שיעסיקו את האורחים, הזמנות, מתנות, אנשי מקצוע, ביגוד ועוד…

קחו בחשבון את ההעדפות והתחביבים של כלת האירוע: האם היא רוקדת בלט או מעדיפה היפ הופ? האם היא אוהבת לצייר וליצור בעצמה או מעדיפה סרטים ומשחקי מחשב?

במטרה לעזור לכם לעשות סדר בדברים ולהתחיל במסע לעבר החגיגה המושלמת, ריכזנו עבורכם רעיונות מרכזיים לסוגי בת מצווה שונים, נושאים ופעילויות לאירוע החלומות: 

  • מסיבת TikTok – בת מצווה ויראלית במיוחד
    האפליקציה שמשגעת את העולם מגיעה גם לאירוע שלכם!
    אבזרו את מתחם יום ההולדת בתאורה מתאימה, הוסיפו כמה רינגים ומוטות סלפי, הכינו פלייליסט עם כל השירים והצלילים שהכי בטרנד עכשיו (התייעצו עם כלת האירוע), השקיעו בקישוטים בסגנון TikTok (מפות שולחן, כלי אוכל, בלונים עם לוגו טיקטוק ועוד), פזרו אביזרי עזר מעניינים ומשעשעים (כובעים, שפמים, פאות, משקפיים, מקלות סלפי) ושלבו תחרות קריוקי או תחרות ריקודים ברחבה.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    כל אביזר ממותג עם לוגו TikTok ופרטי האירוע ייתקבל בברכה: כובע, אוזניות, כוס וכו׳.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    השתמשו בטרנד שכבש את העולם ״עוגה או לא עוגה?״ – דרך נהדרת ליצור חווית משחק משעשעת, מצחיקה וטעימה!
  • אירוע בריכה – בת מצווה קיצית
    מסיבה אקסקלוסיבית ומרשימה המתאימה במיוחד לילידי הקיץ! חוץ מהאלמנט המרכזי (הבריכה), השקיעו מחשבה באזור קבלת הפנים, אזור הכיבוד והמנוחה ותאים\חדרים להחלפת בגדים וייבוש. התארגנו על כדורים, רובי מים, מזרוני בריכה מתנפחים ואל תשכחו לוודא שהמקום בטוח, הרצפה לא מחליקה ויש מספיק מקום לכולם.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    מגבות ממותגות עם פרטי האירוע שייחולקו לכל האורחים בצאתם מהבריכה (מתנה אישית ושימושית שתחסוך לכם התעסקות באירוע עצמו).

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    שימו לב – באירוע בריכה חובה להשקיע זמן ומחשבה בתכנון זמנים מדוייקים והגדרת סדר האירוע, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם בבלאגן רב עם האורחים שמפוזרים בין הבריכה לאזור היבש. התחילו בחלק הפורמלי של האירוע (כל עוד כלת האירוע לבושה יפה) איחולי מזל טוב, חלוקת מתנות, ארוחה קלה או עוגה. לאחר סיום החלק הראשון אפשרו לאורחים להיכנס לבריכה. ניתן להפוך את הסדר – יש לקחת בחשבון את שעת ההתחלה ואת מזג האוויר.
  • מסיבת ריקודים באולם/לופט – בת מצווה ״קלאסית״
    מסיבה שכולה מוזיקה טובה בהתאמה אישית, בליווי והנחיית DJ מקצועי, במתחם מרווח המאפשר תנועה חופשית ברחבת הריקודים. התאימו את הקישוטים והאביזרים בהתאם לסוג המוסיקה, גיל המוזמנים (האם האירוע מיועד אך ורק עבור חברי כלת בת המצווה או גם עבור בני המשפחה הבוגרים?), התארגנו על כיבוד קל ועוגה וצאו לחגוג!

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    מאוורר נייד מתיז מים עם מיתוג פרטי האירוע עליו – מתנה שימושית במיוחד ברחבת הריקודים.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    כשאתם מחפשים מועדון לבת מצווה תמיד תוודאו שהמקום מתאים לאירועים מסוג זה, בין אם זה לופט למסיבות או אולם אירועים ודאו שיש מערכת הגברה, תאורה ושהמקום גדול מספיק ומתאים לריקודים.
  • יום ספא – פינוק לנסיכות אמיתיות
    הפתיעו את כלת ילדת יום ההולדת בטיפול ספא יוקרתי (במגבלות הגיל, כמובן)! טיפול פנים עדין, אמבט קצף מפנק לרגליים, עיסוי קל, מניקור, פדיקור ולק. שלבו את הפינוק עם הגשת משקאות מיוחדים תואמים לאווירה: תה צמחים ארומטי או שייק פירות מרענן.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    ערכת מוצרי טיפוח מוקטנים (באלם ריחני לשפתיים, קרם לחות לידיים בריח דובדבן וכו׳)

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב יחד עם עיצוב אירוע בסגנון ברבי (בהסכמת המכון או בהזמנת הטיפול לביתכם).

    *בעת הזמנת התור, וודאו כי צוות המטפלות מיומן ומנוסה בעבודה עם ילדות ובנות נוער.

    יום ספא
  • מסיבה על יאכטה – בת מצווה בלתי נשכחת בלב הים!
    מסיבה שתיזכר עוד שנים רבות, כמה מאיתנו חגגו את גיל המצוות בלב הים?!
    שלבו את מסיבת היאכטה עם כל עיצוב וקונספט שתבחרו: עיצוב בסגנון הוליווד (גם הכוכבים הגדולים בעולם חוגגים על יאכטה…), בת מצווה בסגנון הוואי עם אלמנטים של מים ואף מסיבת דיסקו צבעונית וקופצנית. ניתן לקבוע את המסיבה גם בשעות הבוקר והצהריים, לשלב שיזוף ומשחקי קופסא עם ארוחה קלה או מסיבה רועשת בשעות הערב לאור השקיעה.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    בקבוקי שתייה או כובעים ממותגים לאירוע (כל אביזר שרלוונטי לשהייה בים.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    הימנעו מחגיגת יאכטה בתקופת החורף מחשש מפני גשם ורוחות. זכרו לעקוב אחר תחזית מזג האוויר קרוב למועד!
  • אירוע בטבע: חוויית שטח בלתי נשכחת
    הטבע יכול לשמש כמקום נהדר לחגוג בו אם מתארגנים מראש: הביאו עמכם שולחנות וכסאות מתקפלים או מצאו מקום המיועד לישיבה ומינגלינג, תדאגו מראש לצל וכמובן לאוכל – הכנות לארוחת ״על האש״ או פיקניק הכולל סלסלת פירות, חטיפים ועוגה. לא לשכוח לאסוף את האשפה בסוף!

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    כסאות קמפינג מתקפלים ממותגים אישיים.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל: אירוע בטבע מחייב מציאת מקום שאינו רועש מדי, רחוק מחבורות גדולות, המאפשר פרטיות ומעקב אחר כל ילד.
  • החלקה על הקרח – חוויה אירופאית לאוהבי חורף!
    בת מצווה שמתאימה בדיוק לילדים הישראלים, אשר חוויית השלג והקרח אינה יומיומית עבורם. חוויה אירופאית נהדרת לילידי החורף (למרות שמתחמי החלקה על הקרח פועלים כל ימות השנה, יש קסם מיוחד לעלות על הקרח בתקופות קרות יותר). האירוע מתאים לכל כמות אורחים, החל מקבוצות קטנות ועד כיתות שלמות – יש להזמין כרטיסים ולקבוע מועד מראש ולהבטיח את כניסת כל האורחים. כמו כן, שריינו חדר יום הולדת ותחגגו בכיבוד קל ועוגה במקום.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    סט חורפי ממותג הכולל כובע גרב וכפפות.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל: למעריצי ״לשבור את הקרח״ – קשטו את חדר יום ההולדת באלמנטים בצורות קרחונים, עוגת אנה ואלזה וכלי אוכל בצבע תכלת.
  • אירוע באולם באולינג – בת מצווה לילדה הכי מגניבה בכיתה!
    משחק אינטראקטיבי, סוחף ודינמי אשר מתאים גם להורים שנשארו ללוות את הילדים (מי אמר שצריך לשלוח את ההורים הביתה אם אפשר לשחק בקבוצת הילדים נגד ההורים?). אירוע שאינו מחייב הכנה לוגיסטית מראש – רק להזמין ולבוא. בדרך כלל, העלות למשתתף הינה נגישה וניתן לשריין חדר אירועים לחגיגה וכיבוד קל במקום.

    רעיון למתנה מיוחדת לאורחים:
    כפפות מיוחדות לבאולינג נגד החלקות עם הדפס ממותג.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל: התחילו את האירוע כבר בזמן חלוקת הזמנות או וידוא הגעה – הגרילו מי משחק באיזו קבוצה ותגרמו לאורחים כבר להתלהב מהמשחק ולחכות לו!

    יום הולדת בבאולינג