10 מקומות ורעיונות ליום הולדת להורים ומבוגרים

יום הולדת ביקב

מי קבע שרק ילדים חוגגים יום הולדת מיוחדת? גם לכם ההורים, מי שמשקיע את כל זמנו בתכנון היום המיוחד עבור ילדכם, יש את היום המיוחד הזה בשנה שראוי ורצוי לחגוג אותו! תופתעו לגלות כמה רעיונות מקוריים וקלים לארגון ולביצוע תוכלו למצוא גם עבור חגיגת יום ההולדת של ההורים.

הכנו עבורכם 10 רעיונות שניתן לאמץ ולשלב בקלות במסיבת יום הולדת מהסרטים:

  1. מסיבת קריוקי – אירוע בול בקצב שלכם!
    חגיגה מושלמת עבור אורחים מכל הגילאים, עם המוסיקה האהובה על כולם. אם החלטתם על מסיבת קריוקי, כדאי להכיר את כל מה שיש להכין מראש לקראת האירוע הקרוב: יש למצוא מקום מתאים שיכול להכיל את כמות האורחים המתוכננת (ולוודא הגבלת רעש), דאגו למכונת קריוקי עם מיקרופונים, מערכות סאונד מקצועיות ואיכותיות (חשוב ביותר), כיבוד קל או ארוחת ערב מלאה עם כל החברים הטובים.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב עם חגיגת יום הולדת בלופט או אירוע על יאכטה
  2. מסיבה בטבע
    רעיון לחגיגת יום הולדת באווירה משוחררת ובלתי פורמאלית, הפותח מגוון רחב של אפשרויות: פיקניק בחורשה או בפארק העירוני, בראנץ׳ לחמים, גבינות ומטבלים בפארק הקרוב, ארוחת ברביקיו על האש, ערב שירה באווירה אינטימית בליווי גיטרה מול המדורה ביער או לינה באוהלים ורחצה בחוף הים או הכנרת.

    האפשרויות למסיבה בלתי נשכחת בטבע הן בלתי מוגבלות, אך כמו תמיד, חשוב שתזכרו להיערך בהתאם ולדאוג לכל הציוד שתצטרכו ללינה, רחצה, הכנת אוכל, פינוי אשפה ועוד.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    חשוב ביותר להיערך מראש ולמצוא את המקום המתאים, לוודא שיש מספיק מרחב ומרחק מקבוצות מטיילים אחרות (כולנו רוצים קצת פרטיות) ושהמקום אכן מתאים לצרכים שלכם (היתר להדלקת אש, היתר לינה ועוד..).
  3. יום הולדת בלופט – מסיבה מושלמת שתהפוך לאירוע השנה!
    המקום האידיאלי למסיבות בכל סדר גודל, החל ממסיבות קטנות ואינטימיות ועד מסיבות מרובות מוזמנים ורועשות. הבחירה לחגוג אירוע בלופט פותחת מגוון אפשרויות רחב: מסיבת ריקודים בליווי והנחיית DJ מקצועי או מסיבת קריוקי, אבזור, קישוט ומיתוג המקום בהתאם לנושא שתבחרו, ארוחת ערב מלאה מהמנגל או כיבוד קל?
    כל מה שיאפשר לך להתאים את אופן האירוע לחגיגה שתמיד חלמת עליה!

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב מסיבת יום הולדת בלופט בקונספט או נושא מועדף (מסיבת שנות ה80׳ עם קריוקי שירי שנות ה80׳, מסיבת תחפושות בסגנון Halloween ועוד).
  4. יום הולדת על יאכטה – חגיגה בלב הים
    מסיבת יום הולדת ייחודית המתאימה לכל טווחי גילאי המוזמנים, למעגל המשפחה והחברים הקרובים או למסיבה גדולה מרובת אורחים.

    ניתן לקיים מסיבת יאכטה בלב ים בשעות הבוקר והצהריים (מסיבה אינה פורמאלית, בסגנון משוחרר יותר, מאפשרת ליהנות מהנוף ומהשקיעה) או מסיבת ערב (מסיבת לילה פורמאלית יותר ותוססת).

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    יש לבדוק ולהתעדכן בתנאי מזג האוויר כמה שיותר קרוב למועד, הימנעו יום הולדת על יאכטה בתקופות גשם, רוח ותנאי מזג אוויר שעלולים להרוס את החוויה.

    יום הולדת על יאכטה
  5. ארוחת שף אקסקלוסיבית – האירוע הכי טעים
    טרנד שנכנס אלינו מימי הקורונה, כאשר כל המסעדות עוד היו סגורות אך הביקוש לארוחה טובה לא מסתיים אף פעם…

    הזמינו את השף האהוב לארוחת צהריים או ערב, דאגו לכך שיש מספיק מקום לכולם (בהתאם לכמות האורחים ומקומות הישיבה סביב השולחן) ובחרו את המנות שיוגשו בהתאם לסוג המטבח המועדף, אצלכם בבית או בכל מקום אחר שתבחרו מראש. אירוע יום הולדת וארוחה שאף אחד מהאורחים לא ישכח בקרוב.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ניתן לשלב עם סדנת בישול בהנחיית השף. שימו לב – אפשרות סדנה כזו מתאפשרת לרוב אך ורק במטבח תעשייתי המותאם מראש.
  6. מסיבת תחפושות – לא רק לילדים!
    רעיון שמתאים לכל עולם תוכן שמעניין ומתאים לכם במיוחד: מסיבת תחפושות בסגנון Halloween, בוליווד, שנות ה80׳ או שנות ה50׳ וסגנון הגריז (או כל שנתון אהוב אחר), משחקי הכס, המערב הפרוע וכל נושא אחר שתבחרו.
    לאחר קבלת ההחלטה הגורלית על נושא המסיבה, יש להודיע כמה שיותר מוקדם לאורחים על הנושא – זכרו שלמסיבה כזו, גם הם צריכים להיערך מראש.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    למסיבה מוצלחת – שמרו על מיתוג ואחידות: דאגו להתאים את האוכל, המוסיקה, המיקום והקישוטים לנושא המסיבה.
  7. מסיבת יום הולדת בסגנון תה – או איך להיות מלך/מלכת אנגליה לערב אחד
    יום הולדת בסגנון יוקרתי ואלנגטי ביותר, מתאים במיוחד לכל אניני הטעם שביננו!
    הזמינו את כל המשפחה והחברים למסיבה הקלאסית של השנה: קשטו את המרחב בסגנון נקי, המשדר את היוקרה הנדרשת (לבן, כסף, זהב או צבעי פסטל עדינים).

    הכינו שולחן תה ודאגו להגיש סוגים שונים מיוחדים (תה פירות בשילובים שונים, חליטות תה יפני צמחים וסוגים אקסקלוסיביים יותר), השקיעו בכיבוד קל (מאפינס צבעוניים ועוגיות מקרון בהחלט יעשו העבודה), דאגו למוסיקה שקטה ברקע ותהנו מהרגע! מסיבת התה תהפוך לבילוי מושלם לשעות אחה״צ ביום יפה ושמשי.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    ההצלחה נמצאת בפרטים הקטנים, על כן קבעו מראש קוד לבוש מתאים (הקפדה על צבע לבן או לבוש בסגנון ערב קלאסי) והודיעו על כך לאורחים.
  8. יום הולדת ביקב – חגיגה כפרית פסטורלית
    חגיגת יום הולדת שתתאים בצורה מושלמת לבראנץ׳ ביום שישי, אינה מצריכה היערכות מוקדמת או לוגיסטיקה מורכבת, באווירה נינוחה ורגועה, אל מול מראות הכרמים וכמובן עם יין טוב וכיבוד שתבחרו.

    אם בחרתם לחגוג את היום המיוחד בשנה ביקב, בחרו את היקב המתאים לכם ולכמות האורחים המוזמנים: בדקו מראש את התפריט המוצע, החליטו על סיור טעימות קולינרי ביקב, בדקו אפשרות של ארוחת שף במקום ושריינו מראש על מנת למנוע אי נעימויות ביום ההולדת.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    לאוהבי בירות – ניתן גם לחגוג את יום ההולדת במבשלות הבירה השונות והמיוחדות ברחבי הארץ (שימו לב, לרוב מבשלת בירה הינה יותר בקונספט של מסעדה וארוחה מלאה מאשר יקב יינות).
  9. יום הולדת בחדר בריחה – חוויה אקטיבית לקבוצות קטנות
    החלטתם לחגוג יום הולדת יחד עם מעגל האנשים הקרוב אליכם? הרעיון הבא מתאים במיוחד בשבילכם! מתוך מגוון חדרי הבריחה הפעילים היום, כל אחד ימצא את חדר הבריחה המושלם בשבילו, בנושא שמדבר אליו ובהתאם לטווח גילאי האורחים: חדר שוד קרימינלי, חדר רוחות רפאים וערפדים, חדר בסגנון קליל ומצחיק, חדר בריחה קולינרי, מסע לחלל וכו׳.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    השלימו את החוויה בארוחת ערב טעימה בקרבת מקום לאחר שתצליחו להיחלץ מהחדר.
  10. סדנת יצירה (עץ, זכוכית, קרמיקה)
    לאוהבי ״עשה זאת בעצמך״ ולחגיגת יום הולדת בסביבת המשפחה או יחד עם מעגל החברים הקרוב, ניתן למצוא מגוון רחב של סדנאות המתאימות לכל טווח הגילאים. מתאים במיוחד למשפחות חובבות יצירה במגוון התחומים השונים.

    בעזרת מדריכים מיומנים ומומחים בתחומם, גלו יצירתיות בתחום חדש שעוד לא ניסיתם: סדנת ניפוח זכוכית או סדנת עיבוד עץ או קרמיקה, במהלכן תבנו, תחתכו, תעצבו ותיצרו קישוט לבית ומזכרת נהדרת מיום הולדת בלתי נשכח.

    טיפ קטן שיעשה את ההבדל:
    התאימו את הסדנה למספר המשתתפים ודאגו לוודא זאת לפני כן עם הסטודיו הנבחר והמדריכים, על מנת שיהיה מספיק מקום וחומרים לכולם.